1. |
Литвинюк Л.В. Педагогічне стимулювання професійного зростання вчителів загальноосвітніх навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Литвинюк ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2007. — 21 с. — укp.Теоретично узагальнено тенденції щодо розуміння професійного зростання педагога. Сформульовано дефініцію поняття "професійне зростання". Розроблено структуру зазначеного процесу, що розкриває його взаємозв'язок з професіоналізмом учителя. Визначено критерії та рівні професійного зростання педагога. Розкрито зміст, принципи та методи педагогічного стимулювання. Створено й експериментально перевірено особистісно орієнтовану модель педагогічного стимулювання професійного зростання вчителів, розроблено систему стимулів з урахуванням індивідуальних особливостей педагога: потреб, рівня самооцінки та належності чи прояву тенденції до певного типу акцентуації. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Шифр НБУВ: РА348898
Рубрики:
|